Riešenie logistických problémov a reklamácií


Informácie o kurze


Cieľom kurzu riešenie logistických problémov a reklamácií je poskytnúť účastníkom komplexné schopnosti a metódy na efektívne identifikovanie, analyzovanie a riešenie logistických problémov a reklamácií v rámci dodávateľskej siete. Účastníci sa naučia aplikovať strategické metódy na minimalizáciu výskytu problémov, optimalizovať procesy dodávok a skladovania, a zlepšovať komunikáciu s dodávateľmi a zákazníkmi. Kurz tiež zahŕňa techniky na riadenie reklamácií, vrátane vyhodnocovania príčin, navrhovania a implementácie preventívnych opatrení a zlepšovania kvality, čo prispieva k zvýšeniu efektivity a spokojnosti zákazníkov.


Obsah kurzu:

  • Úvod do logistických problémov a reklamácií
  • Procesy a postupy v riešení reklamácií
  • Identifikácia a analýza logistických problémov
  • Preventívne opatrenia a zlepšovanie procesov
  • Komunikácia a spolupráca
  • Technológie a nástroje v riešení reklamácií
  • Prípadové štúdie a diskusia
  • Záverečná diskusia a hodnotenie kurzu

Forma kurzu

  • osobne
  • priamo u Vás vo firme

Cieľová skupina:

  • Logistickí manažéri a špecialisti
  • Kvalitní inžinieri a manažéri kvality
  • Supply Chain manažéri
  • Manažéri zákazníckej služby
  • Procesní inžinieri a analytici
  • Konzultanti a audítori
  • Ostatní odborníci v oblasti supply chain a logistiky

V našich kurzoch Vám zabezpečíme profesionálnych lektorov, moderne zariadené učebne a individuálny prístup, čím nadobudnete relevantné znalosti a skúsenosti potrebné pre Vaše profesijné napredovanie.


Naše kurzy sú:

  • zamerané predovšetkým na praktickú výučbu
  • ponúkame optimálny rozsah hodín
  • disponujeme moderne zariadenými učebňami
  • kurzy ponúkame za najlepšie ceny, z ktorých si môžete uplatniť mnoho zliav
Riešenie logistických
problémov areklamácií



 €/ os.

Možnosť preplatenia 80-100% ceny cez Národný projekt


Počet osôb: 2-10 os.

Frekvencia: podľa individuálnych potrieb klienta

Forma výučby: InHouse/Online